توقیف ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در سمیرم

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یار دوستی اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان اصفهان حین گشت زنی دریکی از مناطق این کلان‌شهر به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران که به صحبت‌های ضدونقیض راننده خودرو مشکوک شده بودند، پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو را بازرسی کردند، افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو مقدار 101 کیلو تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جا ساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بابیان اینکه یک سوداگر مرگ در این خصوص دستگیر شد، خطاب به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

عدم توجه به جلو مرگ عابر پیاده را رقم زد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه وانت پیکان با عابر پیاده در شهرستان برخوار برخورد کرد و درنهایت مرگ عابر پیاده را رقم زد.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به اینکه مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان برخوار از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با عابری پیاده باخبر و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: متأسفانه براثر این حادثه رانندگی عابر پیاده جان باخت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلوی راننده وانت پیکان اعلام کردند، از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

دستگیری عامل سرقت از حساب

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به سرقت از حساب یکی از شهروندان از طریق اینترنتی کرده بود و با مبالغ سرقتی کارت شارژ خریداری می‌کرد توسط مأموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی به‌صورت اینترنتی از حساب وی برداشت کردند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام یکسری کارهای تخصصی و خاص در فضای مجازی متهم شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از مواجه‌شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اقرار و اعلام کرد پول‌های سرقتی را صرف خرید کارت شارژ کرده است.

توقیف سواری هیوندای با بیش از 26 میلیون ریال خلافی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه که بیش از 26 میلیون ریال جریمه پرداخت‌نشده و 72 فقره تخلف حادثه‌ساز داشت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل تردد خودروها یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 26 میلیون و 100 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده و 72 فقره تخلف حادثه‌ساز است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد و بیشترین تخلفات ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درصورتی‌که مبلغ جریمه خودرو به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

توقیف 2 میلیارد و 50 میلیون ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: یک محموله لوازم آشپزخانه قاچاق توسط مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم کشف و توقیف شد.

سرهنگ غلامرضا براتی تصریح کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد 980 کارتن لوازم آشپزخانه خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد، کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف‌شده را دو میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به دستگیری راننده و تحویل به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به‌شدت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.