ادامه تصویربرداری «پرستاران» پس از دو روز توقف

تصویربرداری سریال «پرستاران» به کارگردانی مشترک علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید پس از دو روز توقف (آف تولید) از امروز چهارشنبه ۱۲ آبان دوباره آغاز می شود.

به گفته داود هاشمی تهیه کننده این سریال، از ابتدای کلید خوردن مجموعه این اولین توقف یا آف پروژه بوده و به علت حجم بالای کار نمی توان به گروه مرخصی بیشتر داد بنابراین تصویربرداری سریال «پرستاران» از ساعت ۱۲ امروز دوباره آغاز می شود و بازیگران تا ساعت ۱۲ شب در لوکیشن اورژانس بیمارستان نورافشار مقابل دوربین خواهند رفت.

هاشمی بیان کرد که فریبا نادری، فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، محمدرسول صفری و شیوا بلوچی امروز مقابل دوربین می روند.

وی در پایان از اضافه شدن بازیگران جدید به «پرستاران» خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است. سریال «پرستاران» یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های آن در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با شخصیت های ثابت است و محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند. ضمن اینکه در هر قسمت داستانی فرعی با شخصیت های ویژه اتفاق می‌افتد و پایان می‌گیرد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تصویربردار ابراهیم غفوری، چهره پرداز مجید اسکندری، صدابردار مرتضی اصلان زاده، صداگذار امیرحسین صادقی، تدوینگر افسانه افخمی، مدیر تولید مجید بذرپاش، طراح صحنه و لباس حسین مجد، دستیاران کارگردان اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، تصویربردار پشت صحنه و عکاس رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیرتدارکات محمد جمشیدی.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود.