آرسنال باید تمام خزانه را خالی کند

 مسوت اوزیل در سالهای اخیر توانایی های خود را ساختن موقعیت و خلق شانس های بی شمار گلزنی در تیم های مختلف ثابت کرده است اما در هفته های اخیر، از نمای دیگری از توانایی های او به نام هنر گلزنی نیز رونمایی شده است و این اتفاق را می توان کلید نتایج خوب شاگردان ونگر در این مقطع از سال قلمداد کرد.

 

اوزیل دو هفته قبل اولین هت تریک دوران حرفه ای خود را در برابر لوگودورتس به ثبت رساند و دیشب نیز موفق شد در لحظات پایانی بازی، گل سوم و پیروزی بخش توپچی ها را به ثمر برساند که همین 4 گل از تعداد گل های او در 22 بازی اول برای تیمش بیشتر بود.

 

در ابتدای زمان پیوستن اوزیل به آرسنال، شک و تردیدهای زیادی در مورد عملکرد او وجود داشت اما حالا او تنها 19 پاس گل با تیری آنری، بهترین پاسور تاریخ این تیم فاصله دارد. او در 5 بازی خود آخر خود برای آرسنال، در 8 گل تاثیر مستقیم داشته و با زدن 5 گل و دادن 3 پاس گل، نقشی کلیدی در نتایج ایفا کرده است.

 

قرارداد اوزیل در سال 2018 به پایان می رسد و با این شرایط احتمالا تیم های زیادی در اروپا برای به خدمت گرفتن او مبارزه خواهند کرد و آرسنال باید برای نگه داشتن او، از تمام منابع مالی خود استفاده کند.