وصیت منصور پورحیدری در بیمارستان

بعد از فوت منصورپورحیدری و برای برگزاری مراسم او هر نهاد و باشگاه و ارگانی تلاش می‌کند تا خودش را بیشتر مطرح‌کرده و با برگزاری مراسم بهتر و باشکوه‌تر بیشتر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. مثل همیشه که ما در برگزاری مراسم و هماهنگی‌ها تا دلتان بخواهد ناهماهنگ هستیم این‌بار هم اختلافات و بحث و جدل‌ها شروع شده است. عده‌ای از تشییع پیکرپورحیدری در ورزشگاه آزادی می‌گویند و عده دیگری هم مخالف آن هستند. البته خانواده پورحیدری هم جزء مخالفان برگزاری مراسم در آزادی هستند و اعلام کردند یا تشییع جنازه را در شیرودی انجام می‌دهند یا از منزل خودش.

 

شاید جالب باشد که منصورخان خودش هم علاقه‌ای به مراسم مفصل در ورزشگاه نداشت. او در مصاحبه‌ای در روزهایی که در بیمارستان بستری بود و حالش خیلی وخیم نشده بود در این مورد گفته بود:« من اصلا دوست ندارم موقع مرگم مزاحم مردم شوم. راستش می‌خواهم بدون مزاحمت برای مردم دفن شوم. بدون اینکه کسی برای من بیاید و در ورزشگاه‌ها دوره بچرخم. مردم کلی گرفتاری دارند. سخت زندگی می‌کنند. دوست ندارم باعث زحمت آنها شوم.»

 

پسر پورحیدری هم بر اساس حرف‌های پدرش نمی‌خواهد اجازه دهد این اتفاق بیفتد اما مشخص نیست که بتواند اجازه این کار را بدهد یا نه.