فرد مسلح  سخنرانی ترامپ را خراب کرد

 شبکه سی ان ان در خبری فوری از بروز حادثه ای امنیتی در محل برگزاری سخنرانی تبلیغاتی دونالد ترامپ در ایالت نوادا خبر داد . به گفته سی ان ان گزارش های تائید نشده حاکیست ،پس از آنکه یکی از حضار فریاد زد فردی مسلح در میان مردم حضور دارد نیروهای امنیتی دونالد ترامپ را به سرعت به پشت صحنه سخنرانی فراری دادند .در پی این حادثه نیروهای امنیتی مبادرت به دستگیری چند نفر از حاضران نمودند و دقایقی بعد ترامپ برای ادامه سخنرانی پشت میکروفون قرار گرفت.

 

رویترز در گزارشی اعلام کرد نیروهای امنیتی آمریکا اواخر روز شنبه در یک کارزار انتخاباتی در منطقه رنو در نوادا بعد از آن که تصور کردند خطری امنیتی متوجه "دونالد ترامپ،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، است وی را به سرعت از محل دور کردند.

 

مامور امنیتی ترامپ را از شانه گرفتند و وی را از محل دور کردند. هم‌زمان ماموران پلیس به مردی سفیدپوست حمله بردند در حالی که سرش را به سمت زمین گرفته بودند او را بازرسی کردند.

 

لحظاتی بعد، پلیس این مرد را در حالی که دستانش بر پشت کمرش قرار داشت از محل بردند.
ترامپ که در ظاهر از این ماجرا آشفته نشده بود به کارزار تبلیغاتی بازگشت و سخنرانی خود را ادامه داد.

 

وی گفت: هیچ کس نگفته است این کار برای ما آسان است. اما ما هرگز متوقف نخواهیم شد.
این رخداد زمانی صورت گرفت که ترامپ درباره یک فرد هشدار داد که به نظر برهم‌زننده مراسم بود و گفت وی از کارزار هیلاری کلینتون آمده است.

 

چند لحظه بعد افرادی در جمعیت به فردی در نزدیکی خودشان اشاره کردند و سپس ماموران ترامپ را از محل منتقل کردند.

 

یک خبرنگار سی‌ان‌ان در صحنه که با شاهدان صحبت می‌کرد گفت کسی هیچ اسلحه‌ای ندیده است.
ترامپ در بیانیه‌ای از ماموران مخفی و پلیس منطقه رنو در نوادا به دلیل پاسخ سریع و حرفه‌ای آنها تشکر کرد.

 

سرویس مخفی آمریکا: در حادثه امنیتی هنگام سخنرانی ترامپ، هیچ اسلحه ای پیدا نشد
سرویس مخفی آمریکا شامگاه شنبه درباره حادثه امنیتی در کارزار تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، اعلام کرد این حادثه زمانی رخ داد که یک نفر در حالی که فریاد می کشید، از وجود اسلحه در جمع مردم خبر داد.

 

سرویس مخفی آمریکا در بیانیه خود در این باره اعلام کرد پس از بررسی های لازم، هیچ اسلحه ای پیدا نشد. این حادثه زمانی رخ داد که ترامپ در جمع هواداران خود در شهر رنو در نوادا مشغول سخنرانی بود.

 

در بیانیه سرویس مخفی آمریکا در این باره آمده است: در فاصله بسیار نزدیک از سکوی (محل سخنرانی ترامپ)، فردی ناشناس فریاد کشید "اسلحه". عوامل سرویس مخفی و نیروهای پلیس شهر رنو به سرعت این فرد را بازداشت کردند. پس از بازرسی کامل فرد مذکور و محوطه اطراف، هیچ اسلحه ای پیدا نشد.

 

این بیانیه می افزاید: سرویس مخفی و اداره پلیس رنو در حال حاضر مشغول انجام تحقیقات جامع درباره این حادثه هستند.