جریان انحرافی، آنجلینا جولی و مسیر تخم‌مرغ‌ها

نخیر بنا نیست با اینها جملهسازی شود. هرکدام از این عبارات داستانی دارد، جداگانه که به تفکیک عرض میکنم.

اول جریان انحرافی
خودم دوست داشتم اول از آنجلینا جولی بنویسم ولی چاره‌ای نیست. در شرایط کنونی بخش‌هایی از جریان انحرافی از کل آنجلینا جولی مهم‌تر است و خبرسازتر. البته این دو با هم شباهت‌ها و تفاو‌ت‌هایی دارند. شباهت‌شان در این است که هر دو خبرسازند ولی تفاوت‌شان در این است که آنجلینا جولی برای رأی آوردن کار زیادی نباید انجام بدهد. ایشان به شکل سنتی پنجاه درصد رأی ثابت دارد، از جانب آقایان اما جریان انحرافی مجبور است هزینه کند.
اخیراً گفته می‌شود که احتمال دارد جریان انحرافی درصدد خرید رأی برای انتخابات مجلس باشد. این مسئله نکات و سؤالاتی را به ذهن متبادر می‌کند:
۱ مگه این بی‌ناموسی‌ها توی غیاث‌آباد ما سابقه داره؟
۲ نکند قبلاً هم رأی خریده شده باشد، توی غیاث‌آباد ما؟
۳ با این حساب مظنه رأی چقدر است؟
۴ جریان انحرافی رأی‌ها را نقدی حساب می‌کند یا جنسی؟ مثلاً تراول می‌دهند یا سیب‌زمینی؟
۵ در جریان رأی‌گیری‌های گذشته که این چیزها نبوده و همه‌چیز صحیح و سالم پیش رفته. رأی‌دهندگان هم که از مریخ نمی‌آیند، همان مردم هستند. با توجه به اینکه ما هر روز داریم پله‌های ترقی اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و فضایی و قضایی و غیره را دو تا یکی بالا می‌رویم، چطور ممکن است کسی بتواند رأی بخرد از این مردم همیشه در صحنه؟

دوم آنجلینا جولی
چند روزی است که اسم فرج‌الله سلحشور قرین شده است با آنجلینا جولی. اسم هر کدام‌شان را در گوگل جست‌وجو می‌کنی، اسم آن یکی هم می‌آید، لذا «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا».
فرج‌الله سلحشور گفته است: «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی‌‌اند.»
اول فکر می‌کردم که یا‌ آقای سلحشور آنجلینا جولی را نمی‌شناسند یا هنرپیشه‌های ایران را. بعداً فهمیدم هر دو را. ایشان اساساً گمان می‌کنند آنجلینا جولی موجودی‌است در حدود پری‌بلنده و اشرف چارچشم و بدری گوشواره. بگذریم. تا اینجای کار به من ربطی ندارد. هرکس می‌خواهد، می‌تواند به دیگران توهین کند و بعدها جوابش را بدهد. نگرانی من از چیز دیگری است؛ اینکه نکند آقای سلحشور برای سریال بعدی‌اش در نظر دارد داستان «قوم لوط» را بسازد.

سوم تخم‌مرغ
معاون امور طیور وزیر کشاورزی گفته است: «حداکثر تا ۱۵ روز دیگر با به تخم نشستن جوجه‌هایی که الان در مرغداری‌ها در حال رشد هستند، مشکل بهای تخم‌مرغ حل می‌شود.»
اين آخر عمري و در شرايط كنوني بابت رزق و روزي به چه جاهايي بايد چشم داشته باشيم. دست جوجههاي عزيز و ارجمند درد نكنه كه قراره مشكل رو حل كنن. گرچه ماجرا به دست ربط ندارد و مرغهاي محترم در اين ماجرا دست ندارند.