هافبک تراکتورسازی: از باشگاه سپاسگزارم

سینا عشوری،درباره اینکه قرار است از لیست تراکتورسازی خارج شود اما قراردادش توسط باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید شود، اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید یک تشکر ویژه از همه هواداران تراکتورسازی داشته باشم که در این مدت با پیام‌ها و حمایت‌هایی که کردند تحمل این درد و این اتفاق بد را برایم آسان کردند.به هرحال این از لطف باشگاه تراکتورسازی، سردار آجورلو و امیر قلعه‌نویی است که چنین پیشنهادی دادند و این که بدانی در تیم سابقت جدا داری کمک می‌کند هرچه سریع‌تر روند بهبودی را طی کنی.

وی ادامه داد:این که اسم من از لیست باشگاه خارج شد یک کار حرفه‌ای بود و بابت تمدید قراردادم هم بازهم باید از آقای آجورلو و امیرخان تشکر کنم که بازیکنان خودشان را تنها نگذاشتند. امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم و فصل آینده با قدرت این لطف را جبران کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره میزان مدت درمان و اینکه چه موقع پایش را جراحی خواهد کرد، گفت: طبق اعلام پزشکان باید 5 تا 6 ماه از میادین دور باشم. فعلا تمرینات آب درمانی و فیزیوتراپی را دنبال می‌کنم تا آماده جراحی بشوم.

عشوری درباره اینکه آیا مصدومیت قبلی او و عدم توجه ویژه به آن باعث چنین مصدومیت سنگینی برای او شده است، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چون آن موقع هم که خوب شده بودم با درد کارم را دنبال می‌کردم. در این باره هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم و باید پزشکان در این خصوص نظر بدهند.