نمایندگی اداره امور آب در عسلویه راه‌اندازی می‌شود

عبدالله نادری عصر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان عسلویه اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات شهرستان عسلویه و جلب رضایت خاطر مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به مشکلات آب در استان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، به‌زودی نمایندگی اداره امور آب در شهرستان ایجاد خواهد شد.

 

نادری تصریح کرد: مشکل تامین آب یکی از مشکلات جهانی در عصر کنونی است که گریبان‌گیر کشور ما نیز هست و در تمام نقاط استان بوشهر این مشکل قابل لمس است که باید با تغییر الگوی مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی و تقویت سفره‌های زیرزمینی به مقابله با آن پرداخت.

وی افزود: هم‌زمان به منظور بهبود وضعیت آب‌های زیرزمینی اقدام کردیم و زمانی این برنامه‌ها عملی می‌شود که تمام مسئولین و شوراها و مردم به درک مشترک از مسئله برسند و باور صحیح از شرایط بحران در مقوله آب را داشته باشند.

فرماندار عسلویه گفت: به‌زودی اداره منابع آب شهرستان در شهرستان افتتاح خواهد شد و به صورت مستقل به فعالیت خواهد پرداخت و پس از آن شاهد بهبود و سامان دهی وضعیت موجود در منابع آب شهرستان خواهیم بود.