به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: سارقی پس از آزادی از زندان برای انتقام از شاکی ۲۶۰ راس گوسفند وی را در آتش سوزاند.

سرهنگ ایرج نادبی زاده اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر آتش‌سوزی عمدی و تلف شدن ۲۶۰ راس گوسفند، موضوع را در دستور کار قرار دادند. ماموران پلیس پس از بررسی اطلاعاتی و پلیسی، به فردی به نام «فرهاد» که به جرم سرقت به مدت هشت ماه در زندان بوده، مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجوییهای فنی پلیس اعتراف کرد که به دلیل کینه و نفرت از صاحب گوسفندان و برای انتقام از وی مقداری بنزین در اطراف محل نگهداری گوسفندان ریخته و آنها را آتش زده است.

نادبی زاده با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی تاکید کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

همچنین رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران پلیس دو نفر از کلاهبرداران حرفه ای را که با فروش سکه تقلبی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سرقت کرده بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی محسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش سکه های تقلبی و کلاهبرداری از خریداران، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، یکی از فروشندگان به نام «ابراهیم» را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

محسنی با اشاره به اعتراف متهم به سه فقره کلاهبرداری، فروش بیش از سه هزار سکه تقلبی و دریافت ۵۰۰ میلیون تومان از خریداران، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس مخفیگاه یکی از همدستان خود به نام «رضا» را به پلیس معرفی کرد و این فرد هم از سوی پلیس دستگیر شد. متهمان پس از دستگیری و اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.