نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد یزد افزایش یابد

امیرحسین رادمنش پیش از ظهر امروز در نشست علنی شورای شهر یزد به افزایش تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد در شهر یزد اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح یزد رو به افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 160 کمپ ترک اعتیاد در یزد فعالیت دارند که 20 مورد از این کمپ‌ها زیر نظر بهزیستی و 140 مورد هم از دانشگاه علوم پزشکی یزد مجوز دریافت کرده‌اند.

عضو شورای شهر یزد افزود: مشکلی که در ارتباط با کمپ‌ها وجود دارد این است که مشخص نیست فعالیتهایی که انجام می‌دهند همه خوب و مناسب است یا خیر، به همین دلیل باید نظارت بر فعالیت کمپ‌ها افزایش پیدا کند.

رادمنش یکی دیگر از مشکلات جامعه را بحث گرانی دانست و ادامه داد: امروز همه کالاهای مورد نیاز مردم با افزایش قیمت مواجه شده‌اند به ویژه مردم در بحث مواد غذایی مشکلات زیادی دارند مسئولان باید در این زمینه به مردم پاسخ دهند.

وی به میزبانی یزد از مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان اشاره کرد و افزود: فوتبال ساحلی در یزد از پیشرفت بسیار قابل توجهی برخوردار بوده و افتخارهای زیادی برای استان به ارمغان آورده است.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان در این رشته زیبا افتخار بسیار زیادی برای استان یزد به حساب می‌آید و می‌تواند منافع بسیاری برای یزد به دنبال داشته باشد.