سوءاستفاده برنامه 90 از فیلم حجازی
امیر رفیعی در خصوص پخش صحنه هایی از فیلم "من ناصر حجازی هستم" در برنامه 90، اظهار داشت: «شب گذشته تصاویر قدیمی مربوط به زنده یاد منصور پورحیدری که از برنامه 90 پخش شد، در واقع مربوط به آرشیو اختصاصی فیلم "من ناصر حجازی هستم" بود. اصل این تصاویر که هنوز در آرشیوهای ما موجود است و کسی هم از آن خبر ندارد، تایید کننده صحت ادعای ماست.»

وی افزود: «ما این فیلم ها را به صورت شخصی تهیه کردیم و هزینه‌های زیادی بابت تهیه این فیلم ها متحمل شدیم. متاسفانه برنامه 90 که یکی از بهترین برنامه‌های رسانه ملی است، بدون رعایت قانون کپی رایت این تصاویر را پخش کرد.»

تهیه کننه فیلم "من ناصر حجازی هستم" که دومین فیلم سینمایی او با زمینه استقلال با نام "چهار فینال آسیا" در مرحله پیش تولید قرار دارد ادامه داد: «وقتی آقای عادل فردوسی پور در برنامه 90 کلاس اخلاق می‌گذارد و توصیه می‌کند که در مراسم تشییع جنازه سلفی نگیرید، بهتر است خودش هم به یک سری موازین اخلاقی پایبند باشد. از جمله قانون کپی رایت. تاکید می‌کنم که این تصاویر مربوط به آرشیو صدا و سیما نبود و به صورت شخصی تهیه شده بود.»

وی افزود: «ای کاش لااقل آقای فردوسی پور اشاره‌ای می‌کرد و می‌گفت که این تصاویر مربوط به فیلم "ناصر حجازی" است و بینندگان برنامه‌اش یک صلوات هم برای شادی روح آن مرحوم بفرستند. در آن صورت من کوچکترین گلایه‌ای نداشتم.»

رفیعی در خصوص ساخت فیلم بعدی‌اش "چهار فینال آسیا" نیز گفت: «این فیلم طرح جالبی داشت و قهرمان اصلی این فیلم مرحوم پورحیدری بود. تمام مقدمات کلید خوردن فیلمبرداری هم انجام شده بود. فیلمنامه آن هم موجود است. ما هم با خود منصورخان صحبت کرده بودیم و هم با خانم شجاعی و علی پورحیدری. داستان فیلم با منصورخان می‌شد. به این ترتیب که: "منصور خان روی تخت بیمارستان خوابیده بود و نوه کوچکش به سمت او می‌آمد و از پدر بزرگش سئوال می کرد که چقدر استقلال را دوست داری... منصورخان چشمانش را می بست و  دوربین ما روی صورت و چشمان بسته ایشان زوم می‌کرد و وارد افکار او می‌شد. فیلم در واقع روایت ذهنی بود از افکار منصورخان و به این ترتیب آغاز می‌شد. در پایان فیلم نیز یکبار دیگر دوربین از صورت منصور خان بیرون می‌آمد و چشمان منصور خان گشوده می‌شد".»

وی افزود: «در واقع روایت فیلم مرور خاطرات ۵۰ سال حضور منصورخان در استقلال بود. قرار بود فیلمبرداری ما دو هفته پیش آغاز شود که علی پورحیدری با من تماس گرفت و گفت متاسفانه داروهای جدیدی که به پدرش داده اند وضعیت هوشیاری ایشان را عوض کرده و امکان شروع فیلمبرداری نیست.»

تهیه کننده و کارگردان فیلم "چهار فینال آسیا" در پایان گفت: «حالا طرح ما برای این فیلم عوض شده و ما ناچاریم با ایجاد یکسری تغییرات، فیلم را با طرح جدیدی کلید بزنیم. البته مضمون ما همان مرور تاریخ ۵۰ ساله باشگاه استقلال و روایت حضور این تیم در چهار فینال جام باشگاه های آسیا می باشد.»