عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: عدهای به طور عمدی رشتههای ورزشی موفقی مانند کاراته را به حاشیه میبرند.


مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با بیان این که متأسفانه عده‌ای وجود دارند که هر بخشی از ورزش ایران که در راستای موفقیت گام برمی‌دارد به طور عمدی به حاشیه می‌برند، تصریح کرد: مسئولان این وزارتخانه نباید اجازه دهند زمانی که یک رشته ورزشی با مدیریت مناسب به سوی موفقیت گام برمی‌دارد عده‌ای به طور عمدی این مدیران را به حاشیه ببرند.


وی ادامه داد: متأسفانه این موضوع یکی از آسیب‌های اصلی ورزش ایران به شمار می‌رود که وزارت ورزش و جوانان باید با جدیت با این موضوع برخورد کند.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم ملی کاراته ایران توانسته مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی را به دست بیاورد و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید از به حاشیه رفتن این ورزش جلوگیری کنند.


لاهوتی گفت: تیم کاراته ایران در جهان موفقیت‌های مناسبی را به دست آورده است و اگر مسئولان با حاشیه‌های موجود در سطح مدیریت این ورزش برخورد نکنند این احتمال وجود دارد که این ورزش در رقابت‌های پیش رونتوانند موفقیت‌های خود را تکرار کنند.


وی با بیان این که مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید از مدیران توانمند و متخصص در فدراسیون‌های ورزشی حمایت کنند، اظهار داشت: مسئولان این وزارتخانه نباید اجازه دهند زمانی که یک رشته ورزشی با مدیریت مناسب به سوی موفقیت گام برمی‌دارد عده‌ای به طور عمدی این مدیران را به حاشیه ببرند.


عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم تأکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید بدون در نظر گرفتن موقعیت افراد، با حاشیه سازان ورزش برخورد کنند و در صورت لزوم در این زمینه با نمایندگان مردم در مجلس نیز همکاری کنند.




این گفته عضو فراکسیون ورزش مجلس در شرایطی مطرح می شود که فدراسیون کاراته به دلیل شکایت شخصی محمود رشیدی نایب رئیس اسبق این فدراسیون با حواشی متعددی مواجه شده است.