حجتالاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (سهشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه عبدالرضا رحمانیفضلی رئیس دیوان محاسبات کلکشور حضور یافت.

وی افزود: رحمانی‌فضلی در این جلسه گزارشی از بخش درآمدهای قانون بودجه و مصوبات مجلس و هزینه‌های اختصاص یافته و تخلفاتی که در زمینه اجرای قوانین بودجه ۸۹ و ۹۰ انجام شده و بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، بدهی دولت به بانک‌ها و هدفمندی یارانه‌ها، سهام عدالت و مسائل بانکی ارائه داد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر همین اساس متذکر شد: رئیس کل دیوان محاسبات در این جلسه در خصوص بحثهدفمندسازی یارانه‌ها، درآمدهایی که از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به دست آمده و مبالغی که به صورت نقدی به مردم پرداخت شده بود، گزارشی ارائه دادند و مقرر شد کمیسیون در جلساتی با حضور مسئولین مربوطه همه این موضوعات را مورد رسیدگی قرار دهد.

به گفته وی، همچنین در این جلسه لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و تمام مواد این لایحه ۷۶ ماده‌ای که قبلاً ۴۵ ماده آن تصویب شده بود، به تصویب رسید و انشاءالله هفته آینده برای مطرح شدن در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

حجتالاسلام موسوی در خاتمه از ارائه گزارشی پیرامون مشکلات سیلوها و انجمن شرکتهای لیزینگ کشور در این جلسه خبر داد.