آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند

میثم علیپور در خصوص آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان اظهار داشت: بازیکنان در اردوی پیش رو، روزی دو جلسه تمرین و بازی می‌کنند. طبعا یکسری دردهای طبیعی در بدن‌هایشان بوجود می‌آید که با ماساژ و استراحت به موقع درمانی یا کنترلی که در نظر می‌گیریم رفع خواهد شد.

وی افزود: احمد نورالهی که در بازی تدارکاتی به صورت کامل به میدان رفته بود، درد مختصری احساس کرد که از کادر فنی خواهش کردیم که صبح امروز ریکاوری را در دستور کار قرار دهد و از بعدازظهر در تمرینات شرکت کند. وی امروز بعدازظهر در 50 درصد تمرینات شرکت کرد و از حرکات درگیرانه معاف شد و از جلسات بعدی تمرینات به صورت کامل در خدمت تیم است و بقیه هم خدا را شکر در سلامتی کامل بسر می‌برند.

دکتر علیپور در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند نیز گفت: مشکل دست علیرضا چیزی نیست که ما بتوانیم قطعا بگوییم چه زمانی گچ دست وی را باز می‌کنیم و به تمرینات جدی باز می‌گردد چرا که باید عکس مجددی گرفته شود و با مشورتی که با تن از دکتران فوق تخصص دست، انجام می‌شود، مشخص خواهد شد که استخوان دست کاملا جوش خورده یا خیر، در غیر این صورت هیچ اقدامی انجام نخواهیم داد.

فیزیوتراپ سرخپوشان در خصوص اینکه برای ادامه روند درمان بیرانوند آیا هماهنگی با کادر پزشکی تیم ملی انجام شده است یا خیر تصریح کرد: من شخصا صحبت نکردم ولی دکتر حقیقت صحبت کردند و از نظر بنده هیچ هماهنگی لازم نیست. فقط عکسبراری مشخص می‌کند که این بازیکن باید دست خودش را باز کند یا باز نکند یعنی چیزی نیست که بتوانیم روی آن کنترلی داشته باشیم و نمی‌توانیم کاری کنیم که سریع‌تر دستش جوش بخورد. وقتی که دست او جوش خورد و گچ را باز کردیم تازه کار ما شروع می‌شود.

علیپور در ادامه گفت: در حال حاضر بیرانوند کارهای دیگری از جمله تقویت عضلات شکم، آمادگی تنفسی، رفلکس‌ها و اموری از این دست را با مربی گلرها انجام می‌دهد. وقتی دستش باز شد، ما روی قسمت‌هایی که توی این مرحله تنبل شده مثل تاندون‌ها که خشک می‌شود، شروع خواهد شد تا عملکرد طبیعی آن، هم از نظر قدرتی و هم از نظر دامنه حرکتی انجام شود.

میثم علیپور در خصوص وضعیت روحی و روانی بازیکنان در شرایط سخت بدنسازی خاطرنشان کرد: شادابی و سرحالی بازیکنان را در تمرین فردا که به صورت شاد و پر نشاط برگزار خواهد شد ببینید. آنها با سن خوبی که دارند آنقدر با طروات کار می‌کنند که باور کردنی نیست. یعنی این اردو به همین جهت در نظر گرفته شده است و در واقع با برنامه‌ریزی کامل و دقیقی که در نظر گرفته شده،  در کنار اسکان خوب، تغذیه و از همه مهمتر بهره‌گیری از آشپز ایرانی، غذاهایی که بازیکنان دوست دارند به آنها ارائه می‌شود. میان وعده‌ها و همه و همه چیز از همه نظر عالی است و از سوی دیگر که هوا هم بسیار دلپذیر و ایدآل است، تمام خستگی تمرینات از بدن‌های آنها خارج می‌شود.