فاینوردی ها به دنبال انصاری فرد

در خبرهای چند روز گذشته سران باشگاه پانیونیوس با پیشنهاداتی وسوسه کننده از سوی چند باشگاه هلندی، سوئیسی و فرانسوی برای فروش کریم انصاری فرد روبرو شده اند،  از فاینورد، بازل و لوهاور فرانسه به عنوان مشتریان این مهاجم ملی پوش ایرانی نام برده شد، حالا رسانه های هلندی از قطعی شدن برنامه های فاینورد برای خرید این بازیکن در ژانویه خبر می دهند.

ووته بال که یکی از سایت های معتبر خبری هلند محسوب می شود در واکنش به این موضوع نوشت:« جیووانی فان برونکهورست سرمربی موفق فاینورد با توجه به این که می داند مهاجم و گلزن اول تیمش در ژانویه راهی باشگاهی سرشناس تر در بوندس لیگا یا لیگ برتر خواهد شد، کریم انصاری فرد  را در صدر فهرست خریدهای زمستانی قرار داده است. مهاجم ایرانی پانیونیوس هفته قبل یک بار دیگر با گلزنی به پائوک نشان داد تمام کننده خوبی است و مهارت های زیادی در محوطه جریمه دارد».

این در حالی است که سایر رسانه های هلندی نیز با استناد به این گزارش گمانه زنی های زیادی انجام داده و مدعی شدند فاینورد خود را برای استقبال از مهاجم ایرانی آماده کرده است. بازیکنی که قراردادش با باشگاه پانیونیوس تا پایان سال 2017 اعتبار دارد و این باشگاه یونانی بدش نمی آید از فروش کریم به پول خوبی برسد. با اضافه شدن احتمالی انصاری فرد به فاینورد جمع ایرانی ها در سرزمین لاله ها جمع خواهد شد چون علاوه بر جهانبخش و قوچان نژاد خبرهای زیادی پیرامون فروش سردار آزمون به آژاکس یا آیندهوون نیز به گوش می رسد.

dq0e9IHM33n3