عذرخواهی پلیس ناجا به خاطر ضرب وشتم راننده مست توسط ماموران

نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند به خاطر حادثه ضرب و شتم یک شهروند خاطی که قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت مکرر نقض کرده و هیچ توجهی به دستورات پلیس نکرده و شرب خمر نیز کرده بود، از شهروندان پوزش طلبیده و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا از تکرار چنین رخدادهایی جلوگیری به عمل آید.

ما بر این واقعیت معتقدیم که گاهی حوادث و اتفاقاتی چهره می‌نمایند که علیرغم فراوانی بسیار اندکشان، اثرات آزاردهنده و پرشمولی از خود برجای می‌گذارند، حادثه ناخوشایند شیراز نیز در شمار چنین رخدادهایی قرار می‌گیرد. 

ما در نیروی انتظامی به سبب مسئولیتی که در قبال یکایک شهروندان عزیز داریم، بیش از هر کسی از وقوع چنین اتفاقات غیر متعارف متاسف و متاثر می‌شویم.

در این خصوص به اطلاع شهروندان می‌رساند که نیروی انتظامی بلافاصله پس از آگاهی از حادثه رخ داده در شیراز شماری از کارشناسان خبره خود را مأمور بررسی ابعاد و زوایای آن حادثه کرد که نتیجه حاصل از بررسی دقیق کارشناسان نشان از آن دارد که متأسفانه راننده بر اثر شرب خمر قبل از وقوع حادثه تعادل روانی خود را از دست داده و مرتکب چند خلاف پی در پی گشته و به همین سبب مورد تعقیب چند مأمور وظیفه و رسمی پلیس راهور قرار گرفته بود.

درگیری به وقوع پیوسته و خشونت اعمال شده در حادثه مذکور به کل مغایر قانون اصول و ضوابط انضباطی و رویه مرسوم نیروی انتظامی بوده است.

پس از دریافت گزارش کارشناسان، تنبیهات انضباطی در مورد هر سه مأمور اعمال و آن‌ها بلافاصله (منتظر خدمت) شدند.