لزوم تقویت نگاه فرهنگی در فضای شهری تهران

عبدالحسین مختاباد در حاشیه جشنواره مطبوعات با اشاره به تقویت نگاه فرهنگی- هنری در فضای شهری گفت: این روزها شاهد تقویت نگاه‌های هنری و فرهنگی در فضای شهری هستیم و شما می توانید اشعار بسیاری از مولانا، سعدی، حافظ و... را در بیلبوردهای شهری مشاهده کنید.

وی افزود: با این حال اتفاق مبارکی خواهد بود اگر ما به مناسبت روز شعرای بزرگمان فضای بیشتری را به آن اختصاص دهیم که این موضوع را نیز حتما پیگیری خواهیم کرد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که ۳۰ درصد بیلبوردهای شهری، فرهنگی و هنری هستند، گفت: مابقی بیلبوردها هزینه‌های شهری را تامین می کنند، اما می توان از ۳۰ درصد بیلبوردهای فرهنگی استفاده مطلوب‌تری کرد که البته این نگاه آغاز شده است.

مختاباد درباره درختان خیابان ولیعصر به عنوان میراث فرهنگی تهران نیز خاطرنشان کرد: خیابان ولیعصر، خیابان استراتژیکی است که ما برای آن برنامه ریزی های زیادی داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت ایجاد شده پیرامون این خیابان، مطمئن باشید هیچ درختی در خیابان ولیعصر بیهوده قطع نمی‌شود و اگر شاهد قطع درخت در خیابان بودیم، حتما دلایل خاصی دارد.

این عضو شورای شهر تهران در خاتمه اظهار کرد: ما برای خیابان ولیعصر طرح های خوبی داریم و البته از همه هنرمندان دعوت می‌کنیم طرح های ویژه خود را برای هرچه بهتر شدن این خیابان به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهند.