دستگیری 5 قاچاقچی حرفه‌‌ای در سیستان و بلوچستان

محمدرضا نصیری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک باند موادمخدر که با استفاده از کامیونت یخچال‌دار، مواد مخدر را به چابهار منتقل و از آنجا تحت پوشش ماهی به سایر نقاط کشور انتقال می‌دادند، مطلع شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس روز گذشته این خودرو را به همراه دو عضو باند در حال جا‌به‌جایی مواد مخدر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی توقیف و در بازرسی از این خودرو 263 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

 

وی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر علیه سوداگران مرگ در سراوان خبر داد و گفت: در این عملیات غافلگیرانه مأموران پلیس با شناسایی یک دستگاه خودروی وانت حامل مواد مخدر و تعقیب و گریز، ضمن دستگیری یک قاچاقچی مسلح و حرفه‌ای، 380 کیلوگرم مواد مخدر، یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را کشف کردند.

 

نصیری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان نیز پس از شناسایی یک دستگاه خودروی 405 حامل مواد مخدر، دستور ایست صادر می‌کنند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار از محل را داشت که پس از مورد هدف قرارگرفتن لاستیک خودرو، ماموران دو سرنشین پژو را دستگیر کردند.

 

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 111 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.