۴ مرد مظنون به قتل در آستارا دستگیر شدند

سرهنگ رسول عزیزی با اشاره به جزئیات دستگیری مظنونان به قتل مرد تالشی در این شهرستان اظهار داشت: ماموران پلیس این شهرستان با مشاهده مورد مشکوک در این مورد موفق به کشف جسد یک مرد شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه موضوع با دستور ویژه قضایی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت افزود: ماموران تخصصی نیروی انتظامی پس از انجام بررسی‌های لازم پلیسی مشخص کردند که این مرد توسط اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه این قتل در حوزه استحفاظی شهرستان تالش صورت گرفته است خاطرنشان کرد: پس از شلیک‌های مرگبار با اسلحه شکاری جسد این مرد با استفاده از خودرو و در درون صندوق عقب خودرو به این شهرستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه مظنونان به قتل در کمتر از ٢٤ ساعت توسط پلیس آستارا شناسایی شدند اعلام کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده مقتول یک مرد ٣٤ ساله بوده است. 

وی با بیان اینکه با همکاری پلیس شهرستان آستارا و تالش 4 متهم این پرونده قتل در تالش دستگیر شدند افزود: متهمان جهت رسیدگی و انجام بازجویی‌های تخصصی و صدور هرگونه دستورات مقتضی تحویل مقام قضایی شهرستان تالش شدند.

رئیس پلیس آستارا تصریح کرد: خودروی حامل جسد این مرد در شهرک عباس آباد این شهرستان شناسایی و   کشف شد.