قلعه‌نویی:  از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستیم

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل برق نوین شیراز حضور پیدا کرد و به سوالات پاسخ داد. ماحصل صحبت های سرمربی تراکتور در ادامه آمده است:

 

از صعود به یک چهارم خوشحالیم

ما برای این بازی چند بازیکن مصدوم داشتیم و تیم‌مان به چند دسته تقسیم شده بود. به همین دلیل در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. در مجموع شرایط جام حذفی به همین شکل است و ما از اینکه توانستیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم، خوشحالیم.

 

 

هنوز با تراکتور ایده آل فاصله داریم

هنوز با تراکتوری که مد نظر ماست فاصله داریم  و تعطیلات لیگ و بازیکنان مصدوم هم دلیل این موضوع هستند. امیدوارم به روند خوبمان برگردیم و تراکتورگونه فوتبال بازی کنیم. وحید رضایی سرمربی برق جدید فرد خوبی است و هم یک تیم خوب و جوان دارد. در این دیدار هم خیلی تاکتیکی با ما بازی کردند و بازیکنانش بسیار باانگیزه و دونده ظاهر شدند.

 

 

با قهرمانی در هردوجام امید داریم

ما به هر دو جام امیدواریم و جام حذفی هم بسیار جدی می‌گیریم. شما دیدید که با تمام بازیکنانمان و تمام قوا در این بازی شرکت کردیم تا رسیدن به فینال 3 بازی داریم و شرایطمان هم بازی به بازی بهتر می‌شود. امیدوارم چمن یادگار امام هم آماده شود چون این ورزشگاه به تراکتورسازی ابهت می‌دهد.

 

 

در انتظار استقبال 40 هزار نفری

امیدوارم با آماده شدن آن ورزشگاه بتوانیم در یک ورزشگاه با کیفیت‌تر بازی کنیم و هواداران هم از بازی‌های ما استقبال 30،40 هزار نفری داشته باشند زیرا حمایت آنها از تیم بسیار مهم است. اگر اجازه بدهند برویم از چمن ورزشگاه یادگار دیدن کنیم خیلی خوب می‌شود ولی حتی این اجازه را هم به ما نمی‌دهند.

 

 

از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستیم

 

تیم تراکتورسازی از لحاظ اقتصادی تحت فشار است و ما الان در معرض کسر 6 امتیاز هستیم که این برای تراکتورسازی اصلاً خوب نیست.