اطلاعیه دفتر علم الهدی درباره لغو میتینگ سیاسی مطهری در مشهد

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی با توجه به حواشی اخیر درباره لغو میتینگ سیاسی علی مطهری در مشهد و ادعای دخالت نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در این موضوع اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با کمال تأسف شخصی که در جایگاه هیات رئیسه مجلس قانون‌گذاری این نظام قرار دارد از قدرتی که به‌واسطه برقراری مردم‌سالاری دینی در این کشور از مردم به امانت‌گرفته و جزو یکی از قدرت‌مداران این نظام است، استفاده کرده و رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند که اگر پیگیری برای کشف علل انحلال سخنرانی من در مشهد را نکنید، مجلس فلان و بیسار می‌کند!! و با تکیه‌بر قدرت خود به هر که می‌خواهد تهمت و افترا می‌زند که «امیدوارم این نامه از آقای علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد نباشد... لطفاً برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام‌جمعه؟» و گویا می‌خواهد با این جملات این‌طور القاء کند که آیت‌الله علم‌الهدی جلوی سخنرانی وی را گرفته است.

بدین‌وسیله اعلام می‌دارد آیت‌الله علم‌الهدی اصلاً به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص، اقدام خواهد شد.