120 دقیقه به بازیکنان ما فحش دادند چرا منصوریان گریه نکرد؟!

استقلال در ماراتنی سخت توانست صبا را شکست دهد و یک مرحله دیگر در جام حذفی بالا برود. این بازی کلی حاشیه و حرف و حدیث به همراه داشت. فارغ از ماجرای جنجالی پنالتی امرایی و حرف های بین داور و رحمتی ، این بازی سوژه های دیگری هم داشت. شعارهایی که علیه حامد لک دادند و البته جنجال درون رختکن.

صمد مرفاوی مهاجم پیشین استقلال و یکی از بازیکنان با سابقه این تیم ، حالا استقلال را متهم می کند. او اعتقاد دارد خیلی از رفتارهای این بازی هدایت شده بودند. صمدآقا دلایلش درباره تردید در آنچه روی سکوها رخ داده را این طور بیان می‌کند:«ببینید من ناراحت بودم. نه برای اینکه به استقلال باختم. برای توهین هایی که به بازیکنانم شد. من مشکوکم به این برخورد چون هیچ تلاشی از سوی استقلالی ها برای کنترل فضا و شعارها و توهین ها نشد. من دلم سوخت که بازیکن جوان تیمم داشت برای تیمش با تمام وجود بازی می کرد و این ها به او فحش می دادند چون وظیفه اش را انجام می داد.»

او با دلخوری از منصوریان برای شعارهایی که علیه بازیکنان صبا داده شده گفت:«چطور منصوریان بعد از شعارهای اهواز گفت برای این رفتارها گریه کردم اما 120 دقیقه به بازیکن ما فحش دادند اما هیچ کاری نکرد؟من خوزستانی هستم و می دانم اهوازی ها چقدر روی رنگ آبی و استقلال تعصب دارند. مطمئنم آنها حتما چیزی دیدند که دلگیر هستند و این ها را گفتند. البته آنها نباید به منصوریان و نه هیچ کس دیگری توهین کنند ولی بالاخره من می گویم اگر توهین بد است ، به بازیکن من هم نباید بگذارند توهین شود. »