حمل و نقل در کشور ما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده است

 محسن پیرهادی با بیان اینکه شهرداری در این زمینه بی خیال نیست که پس از بارش باران و آبگرفتگی تازه به دنبال راهکار باشد، اظهار کرد: مدیریت شهری نقاط پر خطر و آبگرفتگی را قبل از بارش شناسایی و با روش های سیستمی، مهندسی و عوامل انسانی آن را رفع می کند.

وی با تاکید بر اینکه برخی نقاط شناسایی شده در شهر به دلایل مختلف قابلیت رفع آبگرفتگی را ندارد، ادامه داد: شهرداری این موارد را با عامل انسانی مدیریت می کند یعنی می داند که هر ساله در هنگام بارش باران در کدام نقطه آبگرفتگی ایجاد می شود به همین علت به هنگام بارش یک کارگر ناحیه را در آن نقاط مستقر کرده تا هیچ زمانی آبگرفتگی پیش نیاید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به معضلاتی که به هنگام بارش باران در شهر بوجود می آید اشاره کرد و افزود: تهران در زمان های گذشته شهر کوچکی بوده که رشد پیدا کرده و امروز تبدیل به پایتخت با ظرفیت 10 میلیون نفری شده است.

پیرهادی با اعلام اینکه حمل و نقل در کشور ما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده است و ماشین های تک سرنشین و خودروی بسیار زیادی در شهر وجود دارد، عنوان کرد: در هنگام بارش باران به جز اینکه زمین سر می شود راننده ها نیز با سرعت پایین رانندگی می کنند که همین امر خود منجر به ترافیک می شود.