دستگیری سارق حرفه ای در خانه قدیمی
سرهنگ نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران گشت انتظامی این کلانتری در محدوده میدان شمشیری و خیابان های اطراف آن در حال گشتزنی بودند که تردد و حضور سه مرد مشکوک مقابل یک خانه قدیمی، توجه آنها را جلب کرده و هر سه تحت نظر قرار دادند.
 
وی افزود:دقایقی بعد متوجه شدند که این افراد از اهالی منزل تعدادی اجناس و لوازم منزل را در قبال پرداخت پول دریافت کرده و سعی دارند بدون اینکه کسی متوجه شود از محل دور شوند، که بلافاصله هر سه را به ظن مالخر اموال مسروقه بازداشت و تحت بازجویی قرار دادند.
 
رییس کلانتری 119 مهرآباد اظهار داشت: متهمان که "ن"، "ع" و "ع" نام داشتند در بازجویی های انجام شده اظهار کردند که مالخر اموال مسروقه هستند و مالک منزل مذکور که سارق است این اموال مسروقه را به آنها به قیمتی ارزان می فروشد.
 
وی ادامه داد:در تحقیقات و استعلام های انجام شده از سیستم پروفایل پلیس پایتخت، مشخص شد که مالک منزل یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل است که مدتی پیش پس از طی دوره محکومیتش از زندان آزاد شده است.
 
سرهنگ نورآبادی در ادامه بیان داشت: ماموران  پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مذکور وارد شده و ضمن بازداشت این سارق، اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
 
رییس کلانتری 119 مهرآباد اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل و کارگاه ها و فروشگاه های شهروندان اعتراف کرد و عنوان داشت که این اموال را به قیمت ارزان به مالخران اموال مسروقه می فروشد.
 
گفتنی است، متهم و همدستانش برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.