پیکر مرحوم «حسن شایانفر» تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم «حسن شایانفر» مدیر دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان صبح امروز(دوشنبه) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز بر پیکر مرحوم حسن شایانفر نماز خواند.

در این مراسم جمعی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی از جمله حسین شریعتمداری، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل، سعدالله زارعی، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان، علی عسگری مدیر عامل خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، مهدی فضائلی، عباس سلیمی نمین،  کاظم انبارلویی، رضا مقدسی، مهدی ذاکری حضور داشتند.

پیکر مرحوم شایان‌فر پس از تشیع به بهشت زهرا انتقال داده و در قطعه ۷۲ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

شریعتمداری: شایانفر هیچگاه پایش را از صراط مستقیم انقلاب بیرون نگذاشت

براساس این گزارش، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم تشییع مرحوم حسن شایانفر در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم شایانفر یک نام‌آور گمنام و بسیار ساده زیست بود و سالم زندگی می‌کرد. نقش برجسته شایانفر همان دیدگاه‌هایی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد کبیر یاد می‌کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه مرحوم شایانفر ارادت زیادی به امام(ره) و مقام معظم رهبری داشت، اظهار کرد: او هیچگاه از صراط مستقیم انقلاب پایش را بیرون نگذاشت. او هیچ وقت اجازه سوءاستفاده از داشته‌هایش را به دیگران نمی‌داد.  

حدادعادل: شایانفر همواره در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کرد

غلامعلی حداد عادل نیز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن شایان فر با اشاره به ویژگی‌های رفتاری آن مرحوم، گفت: مرحوم شایان فر غیرت دینی و فرهنگی داشت. وی فرد سخت کوشی بود و همواره در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور شایان فر در سنگر انقلاب  همیشه به چشم می خورد.