کوکو: روستوف رقیبی زیرک و سرسخت

فیلیپ کوکو سرمربی آیندهوون که با این تیم نتایج بسیار خوبی در سال های گذشته کسب کرده‌است در آستانه جدال مرگ و زندگی امشب با روستوف به تعریف و تمجید از این تیم روسی پرداخت و مدعی شد شکست دادن رقیب اصلا کارآسانی نیست.

در میان تمام صحبت های فیلیپ کوکو باید به قسمتی از حرف های او در مورد ستاره های روستوف اشاره کرد جایی که این مربی ادعا کرد روس ها ستاره ندارند اما تا دل تان بخواهد در ترکیب شان استعدادهای بزرگ و نابی در اختیار دارند که هر کدام شان در یک لحظه می توانند سرنوشت بازی ها را تغییر دهند.

سایت ووته بال هلند در تفسیر کنفرانس مطبوعاتی سرمربی آیندهوون نوشت:« بیشتر به نظر می رسد منظور کوکو به سه بازیکن جوان روستوف برمی گردد که از مدت ها قبل خبر علاقمندی باشگاه آیندهوون به جذب آنها شنیده می شود. از جانان دروازه بان این تیم گرفته که به مرد شماره یک روسیه تبدیل شده تا دیمیتری پولوز و سردار آزمون زوج خط حمله روستوف تا این مثلث به دغدغه بزرگ فیلیپ کوکو در مصاف امشب تیدیل شوند».

بعد از بازی رفت دو تیم که در خانه روستوف به تساوی 2-2 منجر شد بسیاری از رسانه های معتبر هلندی واروپایی ابراز علاقه آیندهوون به بازیکنان جوان تیم روسی از جمله سردار آزمون را در صدر اخبار خود قرار دادند و هنوز هم به این اخبار دامن می زنند.