تعداد اعضای شورای شهر افزایش می یابد؟

احمد دنیا مالی در سیصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: 29 اردیبهشت ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شاهد برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهیم بود. 
 
وی افزود: افراد تا 6 فروردین برای ثبت نام در این انتخابات فرصت خواهند داشت و با توجه به جمعیت چند صد هزار نفری که می خواهند در انتخابات کاندید شوند باید شرایط برای افراد محیا شود. 
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به عدم فعالیت برخی از دستگاه های اداری طی روزهای ابتدایی فروردین ماه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام فروردین ماه بسیاری از ادارات و ارگانها تعطیل هستند متقاضیان ثبت نام برای تکمیل مدارک خود با مشکل مواجه خواهند شد. 
 
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور اعمال برخی تغییرات در تعداد اعضای حاضر در شوراهای شهر و روستا خاطر نشان کرد: بدون شک در دوره پنجم شورای شهر تهران شاهد کاهش تعداد اعضا از 31 نفر به 21 نفر خواهیم بود اما در کمیسیون کلانشهرها که در دولت برگزار می شود تصمیماتی برای اعمال تغییرات در تعداد اعضا گرفته شده است. 
 
رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهرتهران تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که در صورت تصویب لایحه پیشنهادی کمیسیون کلانشهرها در دوره ششم شورا شاهد افزایش تعداد اعضا به 35 نفر باشیم.