خوشحالم که ذوب آهن خودش را پیدا کرد

 قاسم حدادی‌فر در خصوص آخرین وضعیتش پس از مصدومیت به سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: آخرین روزهای حضورم در کرمان را پشت سر می‌گذارم. در این مدت تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربی بدنسازم آقای امینی‌زاد انجام دادم و خدا را شکر روز به روز وضعیتم زانو و آمادگی من بهتر شده است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ظرف روزهای آینده به اصفهان بازخواهم گشت تا تمرینات جدی‌تر خودم را در اصفهان پیگیری کنم و ان‌شاءالله بتوانم با آمادگی مطلوب پای به مستطیل سبز بگذارم.

وی در مورد نتایج ذوب‌آهن اظهار داشت: بسیار خوشحالم که ذوب‌آهن خودش را پیدا کرد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرد. این موضوع نشان از درایت کادر مدیریتی و فنی و تلاش ستودنی یکایک بازیکنان تیم دارد.

حدادی‌فر افزود: بازیکنان ذوب‌آهن بازیکنان بزرگی هستند و امیدوارم بدون توجه به نتایج جدول و شرایطی که در لیگ حاکم است به قدرت و تلاش در مسابقات حاضر شده و به پیش بروند.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن در مورد هت‌تریک مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی در هفته‌های اخیر گفت: خوشحالم که این دو بازیکن بزرگ در دو هفته اخیر این چنین درخشیدند و امیدوارم در سایه حفظ کیفیت و تلاششان بتوانند همچنان به موفقیت‌های ذوب‌آهن کمک کنند.