رونمایی از  مرحله نخست ساماندهی هوشمند تنقیحی

پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره و تبریک روز دانشجو، گفت: باید در این روز بدعهدی آمریکا را نشان داد و دیپلماسی غیرقابل اعتماد به آمریکا مشخص شود و مدیران این بدعهدی را زیر سوال ببرند و اجازه ندهند حقوق ملت ایران تضعیف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران  در ادامه گفت: مرحله نخست ساماندهی هوشمند تنقیحی به صورت آزمایشی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد و در آینده‌ای نزدیک در صحن شورا نیز رونمایی خواهد شد.

سروری با تاکید بر اینکه این سامانه در مسائل حقوقی و نظارتی شورا بسیار تأثیرگذار است، گفت: این اقدام بعد از سه سال تلاش و کار شبانه‌روزی به نتیجه رسیده است.

سروری همچنین در ادامه درخصوص بودجه سال آینده کشور با اشاره به تقدیم بودجه 96 توسط دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با نمایندگان مجمع تهران در این خصوص جلسه‌ای نداشته‌ایم و از ریاست شورا درخواست داریم که جلساتی با نمایندگان تهران در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم درمورد بافت فرسوده و دیگر موارد و مشکلات شهر تهران تصمیم‌گیری و بودجه لازم شهر تهران را تامین کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات در طرح تفصیلی تهران گفت: مشکلاتی با ایجاد طرح تفصیلی برای شهروندان ایجاد شده است و در بعضی مواقع در حق آنها اجحاف می‌شود. سروری گفت: افرادی که قبل از اجرای طرح تفصیلی مجوز گرفته و شروع به کار کرده‌اند با اجرای طرح تفصیلی با مشکلاتی مواجه شده‌اند که باید در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود.