هلاکت بزرگترین قاچاقچی های مواد مخدر در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس

سردار حسین رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان های "سراوان و ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر را از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور داشتند، باخبر شدند. 

وی با بیان اینکه عصر دیروز اعضای این باند مسلح در حالی که با 3 دستگاه خودرو اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده تکاوران عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشینان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند. 

سردار رحیمی گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت، ضمن دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ای و کشف 3 قبضه سلاح، سردسته این باند که یکی از بزرگترین قاچاقچیان شرق کشور بود، در درگیری با یگان های عملیاتی پلیس به هلاکت رسید. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری در عملیات مشترک ماموران پلیس شهرستان های مهرستان و سیب سوران با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در محور "مولتان" به سمت "مهرستان" توسط پلیس شناسایی شد.

 سردار رحیمی افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی و تکاوری، با آن ها درگیر شدند ولی به دلیل آتش پرحجم ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد، با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری های زمین متواری شدند. 

رئیس پلیس سیستان وبلوچستان  ضمن تاکید بر تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان تصریح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه، مقدار 512 کیلو تریاک را که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو به جا مانده از قاچاقچیان جاسازی شده بود کشف کردند.