آملی لاریجانی: ملاحظه‌ای در رسیدگی به اتهام برادرم صورت نگیرد

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه آیین بزرگداشت روز دانشجو در رابطه با بحث اخیر مبنی بر حساب‌های قوه قضاییه مطرح کرد: امروز هجمه‌های سنگینی علیه قوه قضاییه حاکم است که من معتقدم مفسدین داخلی و خارجی اعم از مفسدین سیاسی و امنیتی احساس می‌کنند که قوه قضاییه قدرت برخورد با هر فرد مجرمی را دارد.

اژه‌ای گفت:‌ زمانی این بحث مطرح بود که چرا با آفتابه دزدها برخورد می‌کنید اما امروز می‌بینیم که چه کسانی بدون در نظر گرفتن مقام و رتبه‌شان محاکمه می‌شوند.

وی همچنین در رابطه با اتهام مربوط به برادر رئیس قوه قضاییه افزود: اخیراً‌ اتهاماتی به برادر رئیس قوه قضاییه وارد بود که بر همین اساس آیت‌الله آملی لاریجانی به رئیس دادگستری دستور دادند که هیچ گونه ملاحظه‌ای در رسیدگی به این اتهام صورت نگیرد و هر آنچه که حق است محقق شود.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در رابطه با اتهام وارد شده به برادر دیگر آیت‌الله آملی لاریجانی، اظهار داشت: زمانی که یکی دیگر از برادران رئیس قوه قضاییه مورد اتهام بود آیت‌الله آملی لاریجانی دستور دادند که اگر آنچه احمدی‌نژاد و مرتضوی گفته‌اند صحیح است کوچکترین ملاحظه‌ای در رسیدگی به این اتهام صورت نگیرد.