دانشگاه آزاد آزمون مستقل برگزار می کند

فرهاد حسین‌‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد  در رابطه با آغاز ثبت‌نام داوطلبان تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه آزاد گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری ثبت‌نام‌ آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از سوی دانشگاه‌ آزاد کاملا قانونی است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها از روز چهارشنبه آغاز شده و تا 27 آذرماه ادامه دارد، گفت: با توجه به تعداد زیاد ثبت‌نام‌ها احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

به گفته وی آزمون دکترای دانشگاه آزاد هشتم بهمن ماه امسال و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای سوم، چهارم و پنجم خردادماه سال 96 برگزار می‌شود.

حسین‌زاده لطفی اظهار داشت: برگزاری آزمون از سوی دانشگاه آزاد کاملا قانونی است و مشکلی در اجرا نداریم، قطعا آزمون‌ها از سوی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و با توجه به مصوبه‌های موجود جای هیچ نگرانی نیست.

وی در رابطه با جلسه امروز بعدازظهر اعضای کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این جلسه در رابطه با پذیرش‌های سال‌های گذشته است که در این زمینه نیز همه مسائل قانونی بوده و وزارت علوم هم به صورت رسمی اعلام کرد که پذیرش‌های سال 95 دانشگاه آزاد قانونی بوده است.