آیا فیتیله مجددا پخش می شود؟
محمد مسلمی کارگردان برنامه تلویزیونی پرمخاطب "فیتیله" گفت: متاسفانه هنوز موضوع اسپانسر برای سری جدید برنامه "فیتیله" حل نشده است.
 
وی توضیح داد: به دلیل اینکه بعضی از اسپانسرها متعلق به نهادهایی دولتی هستند، از نظر بودجه کمی مشکل دارند و هنوز وارد مرحله قرارداد نشده اند اما به طور کلی قول هایی داده اند.
 
وی ادامه داد: فکر می کنم برای سازمان و شبکه هم مهم نیست که برنامه "فیتیله" به کدام سو می رود و به همین دلیل هیچ قدمی برنمی دارند.
 
مسلمی با اشاره به قسمت های ضبط شده برنامه "فیتیله" تصریح کرد: ما از قبل، حدود 25 قسمت ضبط کرده و آماده پخش داریم که شبکه دو حتی این قسمت ها را هم پخش نمی کند و نمی دانم دلیل این موضوع چیست.
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: احترام به مخاطبانی که سال های سال برنامه "فیتیله" را دنبال کرده اند  یکی از مهمترین ارکان این برنامه است که تصور می کنم باید همچنان مورد توجه قرار بگیرند.
 
کارگردان برنامه تلویزیونی پرمخاطب "فیتیله" همچنین یادآور شد: براساس آنچه از سوی شبکه اعلام شده، برنامه جدید باید اسپانسر داشته باشد و ما هم به دنبال اسپانسر هستیم اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.
 
وی با اشاره به اینکه گروه برنامه ساز "فیتیله" از اسپانسرهای خصوصی در تولید برنامه استفاده نمی کند، توضیح داد: اگر اسپانسر خصوصی به برنامه آسیب وارد کند، ترجیح می دهیم این کار را انجام ندهیم چون در راستای وارد شدن اسپانسرهای خصوصی برای حمایت از یک برنامه تلویزیونی، به طور معمول باید یک کالا به شکل مستقیم تبلیغ شود و این موضوع در برنامه ویژه کودک جالب نیست.
 
مجری برنامه پرمخاطب "فیتیله" تصریح کرد: ما پیش تر و در زمینه حضور اسپانسرها چنین تجربه ای داشتیم و این موضوع با استقبال از سوی خانواده ها رو به رو نشد.
 
مسلمی خاطرنشان کرد: اینکه یک کالا به صورت مستقیم در برنامه کودک تبلیغ شود، در تمام نقاط دنیا اشتباه است البته در این راستا می توان به اسپانسرهایی که بعد اجتماعی همچون موضوع های حمل و نقل و تغذیه در فعالیتشان پررنگ تر است، بیشتر فکر کرد اما به طور کلی تبلیغ کالا موضوع چندان جالبی نیست.