دو پرسپولیسی به تیم رقیب می روند

امید عالیشاه و احمد نوراللهی که بحث سرباز شدن شان مطرح بود بالاخره تصمیم نهایی شان را اتخاد کردند و فوتبال خود را در نیم فصل دوم با عنوان سرباز ادامه خواهند داد.

نوراللهی از چند هفته قبل چنین تصمیمی را گرفته بود و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس مطلع بودند که وی در نیم فصل جدا خواهد شد اما درباره عالیشاه ابهاماتی وجود داشت که این بازیکن نیز در نهایت تصمیم گرفت سرباز شود و فوتبال خود را در تراکتورسازی تبریز دنبال کند.

هر دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی برای پوشیدن پیراهن این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر به توافق رسیده اند.

نکته مهمی که این وسط وجود دارد مقصد این بازیکنان است. آنها به تراکتورسازی خواهند رفت؛ تیمی که رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی است و منطقی است که با شاگردان برانکو ایوانکوویچ تقویت شود اما این اتفاق در شرف رخ دادن است.

پرسپولیس در تلاش است تا به تلافی جذب این دو بازیکن از سوی تراکتورسازی، شاه ماهی نقل و انتقالات یعنی سروش رفیعی را جذب کند.

برانکو در جمعی خصوصی گفته است با جذب سروش هیچ ضربه ای از رفتن این دو بازیکن به تراکتور به تیم نخواهد خورد.

از سوی دیگر نزدیکان رفیعی از علاقه او به لژیونر شدن و احتمالا حضورش در فوتبال اروپا خبر می دهند و در این صورت مشخص نیست سرمربی کروات قصد دارد جاهای خالی تیمش را با چه بازیکنانی پر کند.

این اتفاقات در کنار احتمال لژیونر شدن محمد انصاری کار را برای پرسپولیس سخت می کند و حتی ممکن است این تیم با توجه به شروع لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران شود.