حضور بازیگران جدید در فیلم شنل

تازه ترین فیلم حسین کندری با عنوان «شنل» در روزهای پایانی فیلمبرداری از حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری بعنوان بازیگران جدید فیلم خبر داد.

فیلمنامه «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی است و برخلاف اثر قبلی این کارگردان فضایی اجتماعى و شهرى  دارد؛ در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى و مهدى حسینى‌نیا بازیگران این فیلم هستند و آیسان حداد بعنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد.

تدوین هم زمان «شنل» توسط بابک قاِئم در حال انجام است و سازندگان فیلم در تلاش هستند تا آن را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

«اینجا کسی نمی میرد» فیلم قبلی این کارگردان هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و  در بخش مسابقه ی ملی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم یاس نیز حضور دارد.

برخی از عوامل و دست اندرکاران «شنل» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: حمیدرضا بابابیگى ،مدیرفیلمبردارى و کارگردان: حسین کندرى، مجرى طرح و مدیرتولید: سینا سعیدیان، تدوین: بابک قائم، مشاور رسانه اى: منصوره بسمل،تهیه کننده: علیرضا شجاع نورى.