سقف
خانه آتش گرفت

معاون آتش نشانی شهر رشت در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه اعلام کرد:  آتش سوزی ساعتی قبل روز ۲۲ آذر ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۲۱ آتش نشان بهمراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی از ۳ ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار امام علی (ع)- محله آب آسیاب اعزام شدند.

 

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه، شعله های آتش که سقف یک باب منزل مسکونی را فرا گرفته و به شدت در حال سرایت به یک باب مغازه همجوار بود مشاهده می شد.

مومنی با بیان اینکه در یک عملیات نفس گیر۲۰ دقیقه ای آتش خاموش و از سرایت به دیگر اماکن پیشگیری شد ابراز داشت: سریعا آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و پس از ایمن سازی محل حادثه، قطع سیستم برق و گاز منزل مسکونی از سرایت آتش به اماکن همجوار جلوگیری کرده و نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نمودند.

 

همین گزارش حاکی است: معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت علت آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام منزل مسکونی اعلام داشت.

وی در خاتمه با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت افزود: متاسفانه با توجه به خسارات وارده منزل مسکونی فاقد بیمه آتش سوزی اعلام گردید.