4 کشته و 14 مصدوم در 4 تصادف

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران از 4 جان باخته این تصادفات ۳ تن کودک بودند.

وی با بیان اینکه حادثه اول بعد ظهر امروز در منطقه کرفا کوچکسرای قائمشهر بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد، گفت: ۵ خانم در این حادثه مصدوم و با کمک آمبولانسهای پایگاههای اورژانس خیابان ساری و ۱۶ متری به بیمارستانهای ولیعصر و رازی قائم شهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران با اشاره به اینکه در حادثه دوم که ساعت ۱۷:۴۳ در جاده دریا منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد L90 و کامیون رخ داد، آقای ۳۶ ساله و خانم ۲۸ ساله مصدوم و یک دختر بچه دو ساله جان باخت.

اشکپور افزود: مصدومان این حادثه با کمک توسط آمبولانسهای پایگاههای اورژانس لاریم و وفاییان به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

وی حادثه سوم را ساعت ۱۸:۰۱ در منطقه عباس آباد تنکابن اعلام کرد و گفت: دررر اییین حادثه با برخورد پراید ، وانت و عابر پیاده ۵ نفر ۱ خانم و دو پسربچه ۱ و ۳ ساله و ۲ آقا مصدوم و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران با بیان اینکه حادثه چهارم هم ساعت ۲۲:۳۰ در منطقه ورسک سوادکوه رخ داد، افزود: در این حادثه کامیون بعد از برخورد با پراید بعد از طی مسیری واژگون شد و یک دختر بچه ۳ ساله و پسربچه ۶ ساله و راننده کامیون جان باختند و آقا و خانم سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.