به گزارش فارس، حجتالاسلام حسین سبحانینیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس برای ارائه توضیحاتی پیرامون دغدغههای فرهنگی نمایندگان در جلسه غیرعلنی خبر داد.

وی افزود: در این جلسه قرار است غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی، ستار هدایتخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی، علی مطهری نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی و کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و احمد توکلی نماینده تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ‌پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر سخنرانی کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه این جلسه یک ساعت به طول خواهد انجامید، گفت: در جلسه غیرعلنی امروز پارلمان مسائل فرهنگی، ‌ حوزه کتاب، سینما، برنامه‌های تلویزیونی، مشکلات صدا و سیما، وظیفه متولیان فرهنگ و هنر و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری مورد بحثو بررسی قرار خواهد گرفت.

سبحانینیا در خاتمه با بیان اینکه هم اکنون علی لاریجانی رئیس مجلس ریاست جلسه را بر عهده دارد، گفت: پس از پایان بررسی مسائل و مشکلات بخش فرهنگ، یکی از اعضای هیئت پارلمانی ایران در سفر به کشورهای سوئیس، قرقیزستان و گرجستان به ارائه گزارشی از این سفرها خواهد پرداخت و سپس جلسه علنی مجلس آغاز خواهد شد.