به گزارش فارس ، جلسه توجیهی عصر امروز حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب رئیس سابق مرکز خدمات حوزه های علمیه بدلیل اعتراض طلاب استان تهران به ناکارآمدی مرکز خدمات و بد قولی در ساخت و واگذاری مسکن طلاب ناتمام ماند.

برپایه این گزارش تعاونی مسکن طلاب استان تهران که در سال ۸۶ اقدام به جمع آوری مبالغی در حدود ۵ میلیارد تومان از طلاب نموده تا پروژه ساخت مسکن طلاب در اسلامشهر تهران را راه اندازی نماید، قول داده بود که واحدهای مسکن طلاب را در ابتدای سال ۹۰ به آنان تحویل نماید اما پس از گذشت ۴ سال هنوز اقدام درخوری از ساخت این پروژه صورت نگرفته است.

بر این اساس عصر امروز جلسه توجیهی حجت الاسلام نواب مدیر سابق مرکز خدمات حوزه های علمیه با طلاب تهرانی عضو تعاونی مسکن طلاب در مسجد امام صادق تهران برگزار شد اما به علت اعتراض طلاب به ناکارآمدی مرکز خدمات و توقف پروژه ساخت مسکن و عدم تودیه مبالغ پرداختی طلاب منصرف، ناتمام ماند.

برپایه این گزارش نواب در بخشی از این سخنرانی که دائما با اعتراض طلاب مواجه بود، نبود سرمایه کافی را علت راکد بودن پروژه عنوان کرد.
وی همچنین در سخنان خود که مورد اعتراض واقع شد پس از گذشت ۴ سال از شروع پروژه و جمع آوری مبلغی در حدود ۵ میلیارد تومان از طلاب حوزه های علمیه، خواستار تشکیل هیئت مدیره برای پروژه مذکور شد.

در بخشی از این سخنرانی جمعی از طلاب با در دست گرفتن میکروفون موارد اعتراضی خود به نواب را اعلام کردند که توقف پروژه ساخت مسکن، عدم پاسخگویی مسئولین مربوطه در مورد روند اجرایی پروژه، عدم تودیه مبالغ پرداختی منصرفین پروژه و بلاتکلیفی روند آتی این پروژه از مهمترین بخش‌های این اعتراضات بود.

همچنین در ادامه این جلسه شکوائیه ای از نواب و مسئولین مرکز خدمات حوزه های علمیه به محضر مقام معظم رهبری قرائت شد که طلاب اقدام به امضای این متن شکوائیه نمودند.

جمع دیگری از طلاب نیز با اعلام عدم قانع شدن نسبت به سخنان رئیس سابق مرکز خدمات اعلام کردند تا با مراجعه به دادگاه ویژه روحانیت از وی اعلام شکایت خواهند کرد.

در بخش دیگری از این جلسه یکی از طلاب به ابهامات موجود در علت برکناری نواب از مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جانشین شدن حجت الاسلام ربانی به جای وی با حکم مقام معظم رهبری، اشاره و به نقش وی در کمک مالی به ستاد موسوی در انتخابات سال ۸۸ و نیز ابهامات در نحوه مدیریت وی در دانشگاه ادیان ومذاهب که منجر به آن شد تا چند تن از اساتید و مسئولین آن، رسما از فتنه ۸۸ حمایت نمایند پرداخت.

برپایه این گزارش جلسه یاد شده زودتر از موعد تعیین شده به صورت ناتمام به پایان رسید.