گلایه همسر پورحیدری :پول مداح را هم باشگاه از ما گرفت

همسر مرحوم پورحیدری گفت:خیلی دوست داشتم استقلال در جام حذفی یک مقام خوب کسب کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

فریده شجاعی در خصوص حذف استقلال در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: از باخت استقلال در جام حذفی ناراحت شدیم. خیلی دوست داشتم استقلال در این مسابقات یک مقام خوب کسب کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی درباره اینکه گفته می شود او به زودی به عضویت هیئت مدیره استقلال برگزیده خواهد شد، تصریح کرد: جایگاه منصور در استقلال بسیار بالا بود و هیچگاه دوست ندارم در جایگاه او قرار بگیرم. 

شجاعی درباره غیبت برخی از استقلالی ها در مراسم چهلم همسرش بیان کرد: ما از منصوریان گله داریم. او می توانست بازیکنان را با یک دستگاه اتوبوس به مراسم ختم می آورد. منصور برای استقلال خیلی زحمت کشید. او تمام زندگی اش را وقف استقلال کرد. البته از مهدی رحمتی و خود منصوریان تشکر می کنیم که با تمام گرفتاری های خود در مراسم شرکت کردند. شاید هم سایر بازیکنان کار داشتند که به مراسم نیامدند. 

وی درباره شایعه پرداخت پول به مداح در مراسم گفت: بله ما 700 هزار تومان به مداح پرداخت کردیم. این در حالی بود که باشگاه استقلال این کار را انجام داده بود اما آنها از ما خواستند که هر چه زودتر این مبلغ را به باشگاه پرداخت کنیم. ما هم همان روز این پول را به باشگاه استقلال پرداخت کردیم!