منصوریان رحمتی را از استقلال کنار می گذارد؟

 شاگردان علیرضا منصوریان که در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هنوز نتوانسته اند شرایط ایده آل مد نظر هواداران را ایجاد کنند، با شکست برابر نفت از رقابت های جام حذفی هم کنار رفتند تا اوضاع بدتر از قبل شود.

درحالی که به اعتقاد برخی کارشناسان و پیشکسوتان استقلال تعدادی از بازیکنان این تیم در حد و اندازه بازی برای آبی پوشان نیستند، انتقاداتی هم به عملکرد سیدمهدی رحمتی وارد شده است. این درحالی است که رحمتی در بسیاری از بازی ها عملکرد فنی خوبی داشته و توانسته مانع از شکست تیمش شود.

با این حال در مورد این دروازه بان تحلیل های متفاوتی وجود دارد که برخی از آنها خارج از مسائل فنی است. دیدار با نفت یکی از مواردی است که کادر فنی نسبت به اتفاقات پیرامون رحمتی دلخور است. این دروازه بان قبل از بازی با نفت به کادر فنی اعلام کرده بود که قادر به بازی کردن نیست اما بعد از گرم کردن گلر دوم نظرش تغییر کرده بود.

همه این موارد کادر فنی استقلال و در راس آن علیرضا منصوریان را ترغیب کرده که برای دیدار با سپاهان تصمیم جدیدی بگیرد. در همین راستا این احتمال وجود دارد که رحمتی برای دیدار حساس برابر سپاهان در فهرست 18 نفره آبی پوشان نباشد و حسینی درون دروازه بایستد.

البته تا دیدار برابر سپاهان چند روز باقی مانده است اما سرمربی آبی ها پس از بررسی همه موارد و اتفاقات رخ داده فعلاچنین تصمیمی را در ذهن دارد. البته شرایطی که علیرضا منصوریان در هیات مدیره دارد تاحدود دست و پای او برای تصمیمات قاطع تر را بسته است.