ذاکری: اظهارات عجیب درباره ترافیک تهران خیال پردازی است

مهدی ذاکری در گفت و گویی عنوان کرد: از عضو شورای شهر بعید است که عوامل بدیهی ترافیک تهران را نادیده بگیرد و آن را به یک عامل موهوم و کذب نسبت دهد. ایشان و دیگر اعضای محترم شورای شهر در طول سال های گذشته بارها درخصوص عوامل روشن ترافیک تهران در صحن شورا صحبت کردند.

وی ادامه داد: مگر می توان ورود روزانه حدود هزار خودرو به این شهر را نادیده گرفت. عدم رعایت تکالیف قانونی برای خروج خودروهای فرسوده را نادیده گرفت و آن وقت با انتشار توهم یک توطئه آن هم در روزهای گذشته زخم کهنه این شهر را ساختگی دانست.

رییس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران افزود: مگر راه حل ریشه ای ترافیک تهران جز توسعه حمل و نقل عمومی راه دیگری دارد؟ مگر منتخبان محترم شورای شهر بارها از تلاش شبانه روزی حدود بیست هزار کارگر مترو در سه شیفت در زیرزمین تقدیر نکردند؟ مگر در این شهر هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح نمی شود؟ مگر اعضای محترم شورای شهر از بی توجهی دولت به تکالیف خود در قبال توسعه حمل و نقل عمومی مانند اعتبارات مترو و تحویل واگن و ... همیشه شکایت نمی کنند؟ مگر در صحن شورا بارها نسبت به برگزاری نمایشگاه های پربازدید در شهر هشدار ندادند؟ پس این اظهارنظرهای عجیب چه معنی دارد؟

مهدی ذاکری افزود: این سخنان فقط شان گوینده را تخفیف می دهد. چون مردم قطار میلیونی خودروها در شهر را می بینند و صرفا به این خیال پردازی ها به دیده حیرت می نگرند که چقدر عضو شورا نسبت به درد همیشگی این شهر غریبه است.

ذاکری تاکید کرد: مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر با اختصاص سهم عمده بودجه شهر به توسعه حمل و نقل عمومی شبانه روزی برای حل این معضل تلاش می کند. اما متاسفانه برخی به جای همکاری در جهت رفع این معضل و پیگیری مطالبات به حق شهروندان به دنبال حاشیه سازی هستند.