بیش از 80 درصد قاچاق سوخت در هرمزگان مهار شده است

 عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کالاهای قاچاق کشف شده در استان هرمزگان طی یک هفته اخیر که در محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان جمع‌آوری شده بودند، اظهار کرد: در نشست شورای تأمین استان هرمزگان، آخرین وضعیت امنیتی استان را بررسی کردیم و شاخص‌ها همگی نشان‌دهنده وجود امنیتی مطلوب در استان هرمزگان است.

 

وی افزود: هرمزگان استانی بسیار امن است و در شاخص کاهش جرائم عمومی نیز به خوبی عمل شده است به طوری که در زمینه وقوع جرائم خرد و کلان در استان شاخص کاهش چشمگیری هستیم.

وزیر کشور با بیان این که در زمینه درگیری با اشرار و مقابله با اقدامات آنان نیز اقدامات بسیار خوبی در هرمزگان انجام شده است، عنوان کرد: حاصل همکاری مطلوب میان نیروی انتظامی، قوه قضائیه، اداره کل اطلاعات و دیگر دستگاه‌های نظامی استان موجب ایجاد این امنیت مطلوب شده است.

رحمانی فضلی همچنین گفت: اکنون بیش از 80 درصد قاچاق سوخت در استان مهار شده است و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز اقدامات بسیار خوبی را شاهدیم که با مدیریت خوب استاندار هرمزگان را نیز بدنبال داشته است.

وی درباره تخلفات در حوزه قاچاق کالا نیز بیان کرد: در طول یک هفته اخیر 20 میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان کشف شده که بخشی از آنها با سندسازی و اسناد تقلبی بوده که بواسطه اشراف خوبی که در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ایجاد شده، شاهد کشف آنها و مبارزه با قاچاقچیان هستیم.