شهرداری تهران باید سهمی از شهر آفتاب را برای خود نگه دارد
اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع واگذاری و فروش برخی  از املاک شهرداری تهران اظهار داشت: بر اساس قانون و مجوزی که در بودجه سال 95 به شهرداری دادیم این نهاد می تواند املاک خود را تهاتر کند و لیست اموالی را که تهاتر کرده را به شورا ارائه دهد.
 
وی با بیان اینکه برای بررسی روند واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب 5 نماینده از شورای شهر مأموریت دارند، گفت: این نمایندگان جزئیات کار را به شورا ارائه می دهند تا به صورت ویژه در خصوص واگذاری تصمیم گیری انجام شود.
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: برای واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب باید قیمت تمام شده، رقابتی و برای حفظ منافع شهر باشد تا در خصوص آن مشکل خاصی به وجود نیاید.
 
شاکری تأکید کرد: اگر شهرداری تهران در خصوص واگذاری شهرآفتاب کمی تحمل می کرد شرایط بهتر بود، چراکه شهر آفتاب هنوز به پتانسیل نهایی نرسیده است.
 
وی گفت: به نظر بنده شهرداری تهران باید سهمی از شهر آفتاب را برای خود نگه دارد تا بتواند به روند امور مدیریت کند.
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه با واگذاری کل پروژه شهر آفتاب موافق نیستم، گفت: شهر آفتاب چند فاز تمام نشده دارد، به همین دلیل به شهرداری تهران تأکید کردیم که این پروژه باید به قیمت تمام شده کل پروژه به فروش برسد.