به گزارش ایلنا صادق محصولی شب گذشته در همایش جبهه پایداری در شهر قم در محل مجتمع امام خمینی (ره) این شهر، اظهار داشت: تشکیل جبهه پایداری، برای حرکت در مسیر جریان و گفتمان مشخصی است و فعالیت آن الزاما برای انتخابات آینده مجلس نیست، اما شرایط طوری شده که تأسیس آن در زمانی شده که انتخابات آینده مجلس را پیش رو داریم.

وی افزود: مجلس جایگاه مهمی است و طبیعی است که دوستان جبهه پایداری انقلاب اسلامی می‌خواهند تکلیف‌شان را در این انتخابات پیش رو هم انجام دهند.

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که همراهی جبهه پایداری با کمیته ۸ + ۷ به کجا رسید، گفت: در خصوص همکاری جبهه پایداری با ۸ + ۷ یا ۲-۸ + ۷(با خنده) باید گفت که تا کنون هم مذاکراتی صورت گرفته است و البته زمینه ادامه مذاکرات هم هست و این گونه نیست که علی رغم اختلافاتی که با جبهه متحد اصولگرایی داریم، مقابل آن‌ها باشیم، اما دقت داریم که نظر رهبر معظم انقلاب چیست.

وی افزود: البته این به این معنی نیست که که الزاما لیست جدایی از سوی جبهه پایداری در انتخابات آینده مجلس داده شود، اما منتظریم تا مبتنی بر نظر آقا حرکت کنیم.
محصولی در پاسخ به این سؤال که نظر جبهه پایداری راجع به اختلاس اخیر ۳هزار میلیارد تومانی صورت گرفته در کشور هم گفت: متأسفانه اظهار نظرهایی در برخی از سایت‌ها شد که جبهه پایداری در مقابل این اختلاس موضع نگرفته، حال آنکه ما در مشهد راجع به این موضوع صحبت کردیم و این صحبت مفصل در برخی سایت‌ها هم آمد؛ تازه آن وقت هم آقا موضع صریح در این خصوص نگرفته بودند.

وی اظهار کرد: خلاصه کلام ما این بود که این اختلاس یک کار زشتی بود؛ کار یک نفر نبوده و کار یک جریان بوده و نشان میدهد سیستم بانکی ما مشکل دارد و باید اصلاح شود.