پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 45 و 44 را ساعت 4:33 بامداد امروز به بزرگراه شهید فهمیده(مسیر غرب به شرق)، حوالی ویلاشهر اعزام کرد.
 
مرگ پیر زن 75ساله در تصادف بامدادی بزرگراه فهمیده
 
به گفته محمد اصغری افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر شدت این برخورد، خودرو سواری پژو پارس واژگون شده بود.
 
مرگ پیر زن 75ساله در تصادف بامدادی بزرگراه فهمیده
 
وی در ادامه گفت: سرنشینان هر دو خودرو قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بودند که آتش نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند.
 
این افسر آماده افزود: با توجه به مصدومیت یکی از سرنشینان خودرو سواری سمند که خانمی حدود75 ساله بود، نیروهای آتش نشانی وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
 
مرگ پیر زن 75ساله در تصادف بامدادی بزرگراه فهمیده
اصغری در پایان گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و عادی شدن تردد خودروهای عبوری، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.