اظهار نظر برانکو درباره نقل و انتقالات پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدید جذب شده به این تیم گفت‌: من فقط می‌توانم اسم بازیکنانی که رفته‌اند را بگویم. امید عالیشاه، احمد نوراللهی، شهاب زاهدی، آرام طبع و محمد رحمتی کسانی هستند که رفته‌اند و همان طور که دیده‌اید هنوز هیچ کس نیامده است. اگر بازیکنی جذب شود از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود و فعلا تکذیب و تایید ما فایده‌ای ندارد.

سرمربی پرسپولیس درباره ادم همتی، بازیکن ایرانی - کانادایی که در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده است هم گفت‌: او با ما تمرین کرده و فردا هم در کنار ما است. او کیفیت و دانش فوتبال را دارد و معلوم است که مدرسه فوتبال رفته است. او در تورنتوی کانادا بازی کرده و ایرانی است. چیزی که برای ما جالب است پتانسیل‌ بالا و سن و سال او است. ما دو بازیکن زیر ۲۲ سال را از دست داده‌ایم و اگر او را جذب کنیم جایی را اشغال نمی‌کند.

برانکو در ادامه گفت‌: از شما تشکر می‌کنم و می‌گویم که خوش شانس هستم که در ایران دو بار سال نو را جشن می گیرم. یک بار کریسمس و یک بار نوروز. امیدوارم که در سال جدید هم همکاری مثبتی با هم داشته باشیم و صدر جدول رده‌بندی را حفظ کنیم.

او با اشاره به جدایی عالیشاه و نوراللهی، اظهار کرد: آنها بازیکنان ما بودند و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم که به وظایفشان در دوران سربازی به نحو احسن عمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای مصاف با تیم‌های اروپایی در تعطیلات نیم فصل دارد یا نه؟ عنوان کرد: فعلا نمی توانیم برنامه‌ریزی کنیم چرا که نمی دانیم تیم‌ ‌ملی به اردو می‌رود یا نه. تیم‌های اروپایی می‌آیند و از طرفی هم برنامه جدید را به ما داده‌اند، اما نمی دانیم که این برنامه تا چه حد برگزار می‌شود.