اسامی بازیکنان جامانده تیم ملی در اردوی دبی

 امروز نام 19 بازیکن برای حضور در اردوی پیش روی تیم ملی اعلام شد و بازیکنان حاضر باید عازم اردوی دبی شوند. در این میان نام برخی از بازیکنان که در سال های اخیر از پایه های ثابت اردوهای تیم ملی بودند به چشم نمی خورد.

آندرانیک تیموریان

کاپیتان تیم ملی که در دیدار برابر سوریه در اردوی تیم ملی حضور نداشت، آندرانیک تیموریان که از جام جهانی 2006 به بعد یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی محسوب می شد برای اولین بار در اردوی قبلی تیم در مالزی حضور نداشت، اتفاقی که مهمترین دلیل آب و هوای مالزی عنوان شد، اما آندو از حضور در اردوی اخیر نیز جاماند تا پرونده جدیدی در حضور و یا عدم حضور او در تیم ملی باز شود.

 

علیرضا حقیقی

گلر اول سال های اخیر تیم ملی این روزها خود را به طور کامل از لیست تیم ملی دور می بیند، حقیقی که فعلا در هیچ تیمی به میدان نمی رود پس از از دست دادن شماره یک تیم ملی، از اردوی مالزی و بازی برابر سوریه، حضور در لیست تیم ملی را از دست رفته می بیند.

 

حسین ماهینی

مدافع راست پرسپولیسی ها یکی از بازیکنان کارآمد سرخ پوشان در دور رفت رقابت های لیگ شانزدهم بود، حسین ماهینی که پس از گذر دوران خدمت نظام وظیفه بار دیگر به تیم ملی رسید، علیرغم تصور فوتبال دوستان به اردوی اخیر تیم ملی نرسید تا سهمیه پرسپولیسی ها بیشتر از 7 بازیکن نشود.

 

سوشا مکانی

دروازه بان اول تیم ملی در دیدار برابر سوریه، علیرغم تعطیل بودن لیگ نروژ نتوانست به لیست کی روش راه پیدا کند. مکانی که می توانست در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشته باشد فعلا از لیست کی روش دور مانده است.

 

مهدی ترابی

هافبک کارآمد و جوان نارنجی پوشان از ابتدای سال 94 یکی از بازیکنانی بود که دائم در اردوهای تیم ملی حضور داشت نامش برای حضور در اردوی دبی به چشم نمی خورد. البته دلیل عدم دعوت از این بازیکن کاملا روشن بود چرا که وی دچار مصدومیت شده و هفته ها نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

 

سعید آقایی

مدافع تراکتوری ها نیز از بازیکنان اردوهای اخیر تیم ملی بود که فعلا نمی تواند برای تیم ملی به میدان برود، آقایی هم به مانند ترابی دچار مصدومیت شده و فعلا برای تیم باشگاهی اش نیز نمی تواند بازی کند.