منچستریونایتد، میدلزبورو و داور را با هم برد!

در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها منچستریونایتد در خانه به دیدار میدلزبورو رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا چهارمین برد پیاپی خود در لیگ را به دست بیاورد. 

در نیمه نخست شاگردان مورینیو توپ و میدان را در اختیار داشتند. پوگبا مثل بازی‌های گذشته علاقه زیادی به گلزنی نشان می‌داد و البته شوت قیچی‌برگردان او به تیر خورد تا بار دیگر تیر دروازه مانع از گلزنی گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان شود.
جنجالی ترین صحنه مسابقه در اواخر نیمه نخست رخ داد جایی که ضربه زلاتان وارد دروازه حریف شد ولی داور در تصمیمی اشتباه همه را بهت زده کرد و این گل را مردود اعلام کرد.

بین دو نیمه کارشناسان برنامه‌های شبکه‌های اسکای، NBC و BBC تصمیم داور را اشتباه و عجولانه دانستند که از جمله آنها گری لینه‌کر بود.
در نیمه دوم کار برای یونایتد و مورینیو سخت‌تر شد. در دقیقه ۶۷ لیدبیتر دروازه دخه‌آ را باز کرد تا هواداران یونایتد بیش از پیش از تصمیم اشتباه داور ناراحت باشند.

مورینیو تمام عناصر هجومی خود را وارد زمین کرد و ماتا، راشفورد، زلاتان، مارسیال و مخیتاریان بارها تا آستانه فروپاشی دروزاه میدلزبورو پیش رفتند اما هر بار ویکتور والدز مانع از باز شدن دروازه تیمش می‌شد.

در یکی دیگر از صحنه‌های جنجال برانگیز بازی مارسیال با خطای مدافع بورو مواجه شد اما داور پنالتی تشخیص نداد.

با این حال در روز تولد سرآلکس فرگوسن یونایتد در عرض دو دقیقه و در دقایق پایان بازی که به فرگی تایم معروف است دو گل زد تا سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاورد. در دقیقه ۸۶ آنتونی مارسیال توانست دروازه حریف را باز کند و در ادامه پوگبا گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک یونایتد به پایان برسد.
در دیگر دیدار چلسی صدرنشین با نتیجه ۴ بر ۲ استوک سیتی را برد. ویلیان دو بار، کیهیل و کاستا گل‌های چلسی را به ثمر رساندند تا تیم کونته همچنان در صدر جدوی یکه‌تازی کند.
تابلوی نتایج
ساوتهمپتون یک- وست برومویچ ۲
سوانزی صفر- بورنموث ۳
برنلی ۴ - ساندرلند یک
لسترسیتی یک- وستهام صفر
در حساس‌ترین بازی هفته تا دقایقی دیگر لیورپول میزبان منچسترسیتی خواهد بود.