بشاگرد شهرستانی سرشار از مشکل

سلمان زارعی، بازیگر تئاتر شهرستان بشاگرد ؛ افزود: از مقطع ابتدیی در گروه سرود و مسابقات احکام و قرآنی حضور داشتم و مجری برخی جشن های سطح شهرستان و حضور در گروه نمایش از فعالیت های من در زمینه هنری است.

 

وی بیان کرد: درعرصه هنری تنها نبوده ام و مشوق من در راه هنری خانواده ام بودند و به خوبی از من حمایت کردند و مثل کوه، پشت من بودند که در همین جا از آنها  تشکر میکنم.

 

زارعی به مقام های کسب شده خود اشاره کرد و گفت: مقام اول احکام شهرستان بشاگرد در مقطع راهنمایی و مقام دوم سرود در استان را کسب کردم و در جشنواره های سرود استانی و مسابقات احکام استانی شرکت کردم.

 

مجری بشاگردی با بیان اینکه بدون پشتوانه خانواده انسان نه تنها در عرصه هنر بلکه در هیچ زمینه ای موفق نمی شویم ؛ تصریح کرد: بدون شک خانواده عامل اصلی پیشرفت در تمامی مراحل زندگی می باشد و بدون حمایت خانواده هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود .

 

بازیگر تئاتر بشاگردی در ادامه افزود: تئاتر و حرفه ما مسئولیت‌های خاص خودش را دارد برای آینده ام بیشتر روی شغلم و زندگی شخصی ام برنامه ریزی می کنم و در کنار شغلم،ادامه برنامه های هنری در برنامه آینده ام است .

 

وی با اشاره به اینکه بشاگرد دارای استعدادهای زیادی است اما متاسفانه حمایت و پشتوانه ای وجود ندارد و استعداد هنرمندان زیر غبار بی توجهی خاک می خورد؛ خاطر نشان کرد: ارگان و نهاد خاصی در بشاگرد وجود ندارد و همچنین نبود یک مکان مناسب برای تمرین و هماهنگی بین گروههای هنری از مشکلات هنرمندان این شهرستان است.

 

مجری بشاگردی اظهار کرد: اگر حمایت باشد هنرمندان با استعدادی در تمامی زمینه های فرهنگی و هنری در بشاگرد وجود دارد و هنرمندان این شهرستان با کمک ارگان خاصی کار نمی کنند برخی مواقع از طرف شهرداری سردشت کمک هایی می شود که جا دارد از جناب آقای طیب شاهی شهردار سردشت تشکر کنم که همیشه در کارهای فرهنگی و هنری مشارکت دارند.

 

این بازیگر تئاتر بشاگردی تصریح کرد: بیماری پدر در دوران تحصیل و کودکی بیشترین سختی بود که در زندگی داشتم.

 

زارعی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با توجه به اینکه 8 سال از شهرستان شدن بشاگرد می گذرد چرا تاکنون فضای فرهنگی و هنری برای هنرمندان این شهرستان محیا نشده است ؟ گفت: لطفا این سوال را از مقام عالی دولت در شهرستان بشاگرد و همچنین مسئولان استانی بپرسید بنده پاسخی ندارم.